سفارش تبلیغ
صبا ویژن

فروش خاتم کاری اصفهان

صنایع دستی می توانند به عنوان سفیر فرهنگی و هنری کشور ها باشند و ایران با دارا بودن تنوع بینظیری در تولید صنایع دستی در این زمینه بسیار غنی می باشد. اما آیا به راستی ما توانسته ایم از این صنایع به عنوان سفرای فرهنگی کشور خود استفاده کنیم یا خیر؟

 


به این منظور ابتدا ما باید صنایع دستی را در زندگی روزمره خود استفاده کنیم تا این اعتقاد را برای خود نهادینه کنیم که این صنایع بخشی از هویت و فرهنگ ما می باشند. فرهنگی و سنتی که ریشههای ما بر اساس آن شکل گرفته و ذوق و استعداد هنر ایرانی.

 


یکی از صنایع دستی بسیار زیبا و ظریف ایرانی، هنر خاتم کاری می باشد. هنری ظریف برای آراستن سطح چوب و فلزات با استفاده از قطعات موزاییکی از چوب، فلز و استخوان. هنری که به دلیل ظرافت و زیبایی چشم نواز خود توانسته است شهرت جهانی پیدا کند.

 


یکی از محبوب ترین محصولات خاتم کاری، جعبه خاتم کاری شده می باشد که یک محصول زیبا و کاملا کاربردی می باشد. همانطور که می دانید یکی از رموز ماندگاری صنایع دستی کاربردی بودن این محصولات در زندگی روزمره ما می باشد.

 


برای حمایت از صنایع دستی ایرانی و نهادینه کردن این مطلب که صنایع دستی ایرانی نماد فرهنگ و هنر ایرانی می باشد خرید این محصولات و استفاده از آنها ضروری می باشد. خرید جعبه خاتم کاری ارزان قیمت می توان اولین گزینه برای این اقدام باشد.

 


خاتم کاری هنری می باشد که بر روی محصولات مختلف پیاده سازی می شود که یکی از انواع آن جعبه خاتم کاری می باشد که در ابعاد مختلف تولید می شود. انواع جعبه خاتم کاری بزرگ و کوچک که شما می توانید بر حسب نوع کاربری یکی ازآنها را انتخاب کرد.

 


برای مشاهده تنوع محصولات خاتم کاری اصفهان و خرید اینترنتی جعبه خاتم کاری  به وب سایت فروشگاهی تکسبد مراجعه نموده و ضمن خرید کالای اصل و با کیفیت از تخفیفات این وب سایت بهرمند شوید.

 


برای مشاهده و خرید کلیک کنید

قیمت : 49000 تومان

خرÛ?د